środa, 20 maja 2015

Pielęgnacji ciąg dalszy.. :)

Dzisiaj chciałam napisać, jako że ostatnio w pielęgnacji pominęłam olejowanie paznokci bardziej chcę to przedstawić ;) To chyba najważniejsza część pielęgnacji paznokci aby były mocne i zdrowe- muszą być porządnie nawilżone a to dają nam olejki :)

Początkowo używałam olejku rycynowego, sprawdzał się super i jest super tani! 
Natomiast jakiś czas temu w biedrze znalazłam odżywkę do paznokci i skórek 
BeBeauty 5w1,  która ma w sobie aż 5 ojeków!
* olej arganowy *
* olej rycynowy *
* oliwa z oliwek *
* olej z awokado *
* olej sezamowy *


Smarujemy odżywką cały paznokieć


..oraz skórki oczywiście!


Nie można także zapomnieć o płytce paznokcia od dołu, tam też paznokcieć potrzebuje nawilżenia!

Następnie porządnie wmasowujemy w płytkę paznokcia dla lepszego wchłonięcia.


Gdy wszystko ładnie się wchłonie, ręce smarujemy jeszcze dodatkowo kremem wcierając krem także w paznokcie! Należy o tym pamiętać, żeby mieć ładne i mocne pazurki! :-)

Pozdrawiam <3

5 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że coś takiego w ogóle istnieje :) Ogólnie polecasz? Widać efekty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ogólnie wcieranie olejków w paznokcie, obojętnie jakich, po rycynowym były efekty, tego używam bardzo mało, ale na pewno tak samo dobry :)

      Usuń
  2. Też nie słyszałam o tym produkcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. eeeej chce ją ! fajna się wydaje i aplikacja mega ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwowanie ♥
Odwiedzam każdy komentujący/ obserwujący blog ♥