wtorek, 5 maja 2015

Moja organizacja lakierów

Odkąd moja kolekcja trochę rosła miałam lakiery w kartonach po butach, ale nie wyglądało to zbyt ciekawie.. Postanowiłam je jakoś zmienić, odświeżyć, więc kupiłam papier samoprzylepny i obkleiłam oba kartony, w których trzymam lakiery, nie umiałam zdecydować się który wzór więc użyłam obydwu :)


Brzegi dla pewności obkleiłam mocną taśmą, ponieważ przez ciągłe otwieranie/ zamykanie mogły się szybko zepsuć :)


Bardzo podobają mi się w tej wersji i teraz bez wstydu mogę wyciągnąć moje lakierowe "kuferki" kiedy koleżanka czy siostra przyjdzie do mnie pomalować pazurki i razem wybierzemy kolorek :)


To moja mała kolekcja.. Musiałabym zdecydowanie kilka wyrzucić, bo mają koszmarną konsystencję ale mi szkoda, a później denerwuję się bo schną niemiłosiernie długo..
Kto tak jak ja nie lubi wyrzucać lakierów, nawet jak się nie nadają?? ;)


Pozdrawiam <3

5 komentarzy:

  1. Fajny pomysł, ale ja taśmę brązową zamieniłabym na bezbarwną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, ale taką grubszą i mocną miałam tylko brązową niestety :(

      Usuń
  2. Super pomysł jutro kupuje papier i też takie robię <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie wyglądają, szczególnie za zeberka. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwowanie ♥
Odwiedzam każdy komentujący/ obserwujący blog ♥