środa, 6 maja 2015

Panterka "na szybko" - krok po kroku :)

Dzisiaj stwierdziłam, że chcę mieć panterkę na paznokciach, ale taką z prawdziwego zdarzenia, taką bardziej "zwierzęcą" niż taką jak zwykle na paznokciach malowałam.. Wytłumaczę to na zdjęciach poniżej ;)
nie..-><-tak ;)

Jako, że nie mam zwykle czasu na malowanie paznokci to było jak najszybsze ;) Tak więc pokażę jak szybkim sposobem zrobić coś na wzór drugiego zdjęcia ;)

Pierwszym krokiem będzie pomalowanie paznokci na wybrany kolor, ja musiałam zmieszać dwa lakiery (jeden był za pomarańczowy, jeden za brązowy..)


Następnym krokiem będzie zrobienie jakiś mazi gąbeczkom (u mnie kuchenna), zróbmy to jakimś odcieniem beżowego


Następnie kolor bardzo jasny żółty (w moim przypadku zmieszałam biały z żółtym ;)
Wiem, wiem, wszystko wygląda bardzo nie ładnie.. ale mimo wszystko zapraszam dalej ;)


Teraz będziemy robić stempelki na nasze pomalowane paznokcie 
(bo na ręczne malowanie czasu nie mamy.. miało być na szybko ;)


Odbita panterka :)


Odbijamy ją na paznokieć.. Prawda, że nasze niezbyt ładnie pomalowane paznokcie wyglądają już lepiej? :)


Tak prezentują się wszystkie paznokcie 


Teraz oczywiście malujemy wszystko lakierem nawierzchniowym, najlepiej z efektem "żelu" :)

Spodobał wam się pomysł? Może nie są dopracowane, ale takie pazurki w tak szybkim czasie to nie lada wyzwanie :)

Pozdrawiam <3

9 komentarzy:

  1. Ty to masz talent !!! Niesamowite 👍

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł, a efekt niepowtarzalny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta panterka :) szkoda, że ja nie umiem korzystać ze stempelków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie umiałam.. ponad rok leżały nie ruszane, ale w końcu stwierdziłam, że musi być na nie jakiś sposób i jest- próbować tak długo aż wyjdzie (chyba napiszę osobny post, bo też miałam z nimi problem! :)

      Usuń
  4. Boskie paznokcie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, gdzie mozna dostać takie stempelki? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwowanie ♥
Odwiedzam każdy komentujący/ obserwujący blog ♥